Velvet Thruster werkt samen met Suicide Prevention of America

Velvet Thruster is verheugd om haar jaarlijkse engagement aan te kondigen om Suicide Prevention Services of America te ondersteunen en campagne te voeren met driemaandelijkse financiële donaties ter ondersteuning van hun missie van geestelijke gezondheid.

“Het is een onderwerp waar ik persoonlijk moeilijk over kan praten, het beangstigt me om het zelfs maar te bespreken. Misschien omdat ik mezelf eerder heb afgevraagd of ik waardevol genoeg ben om hier te zijn, ondanks dat ik een geweldig gezin heb en een leuk bedrijf in seksspeeltjes. Ik weet dat ik niet alleen ben; het leven kan voor ieder van ons stressvol en overweldigend zijn. En de laatste tijd is het moeilijk om de toegenomen spanning onder onze bevolking hier in de VS niet op te merken”, aldus Alex Fima, hoofd van Sex Tech bij Velvet Thruster seksspeeltjes.

Het lijkt erop dat de gebruikelijke druk van seizoensvakanties de emoties van mensen verder heeft overdreven naarmate we het einde van 2021 naderen. Zelfmoord is een ziekte zoals depressie of alcoholisme en kan het beste worden behandeld met interpersoonlijke ondersteuning. Persoonlijk welzijn vereist individueel werk en ondersteuning van anderen, zoals SPS America.

"Fysiek, seksueel en emotioneel welzijn maken deel uit van de missie van vrede en geluk die Velvet-merken hopen te manifesteren, zodat dit decennium beter eindigt dan het begon", zegt Danyell Fima, medeoprichter en CEO van Velvet CO, eigenaar van TheTHRUSTER.com merk.

Velvet Thruster werkt samen met diensten voor zelfmoordpreventie

"Suicide Prevention Services werkt graag samen met Velvet Thruster", zegt Stephanie Weber, uitvoerend directeur van meer dan 23 jaar en ervaren persoon op het gebied van geestelijke gezondheid. “Wat de algemene bevolking moet weten, is dat zelfmoord niemand spaart. De wanhoop en pijn en het verlies van hoop is de grondoorzaak van zelfmoord. Als alle hoop is vervlogen, als al het andere is geprobeerd om het hoofd te bieden, is zelfmoord het eindresultaat”, vervolgt Weber. "Bewustwording komt door onderwijs."

Suicide Prevention Services heeft contracten met schooldistricten waardoor hun counselors naar de scholen kunnen gaan om risicoleerlingen te helpen en te helpen bij preventie en positief mentaal welzijn. Ze doen ook counseling op locatie en elke gediplomeerde clinicus heeft een caseload van cliënten, jongeren en volwassenen. Onderwijs en training worden in het hele land aangeboden, zowel met persoonlijke presentaties als met Zoom-presentaties. "We willen de uitbreiding van mentaal welzijn ondersteunen door gebruik te maken van de winst uit onze seksspeeltjesbusiness, aangezien dit onze weg naar de gemeenschap is" Kassidy Fima, marketingdirecteur bij Velvet.

SPS heeft steungroepen voor degenen die een vriend en / of familielid hebben laten sterven door zelfmoord, evenals een steungroep voor degenen die een zelfmoordpoging hebben gedaan en het hebben overleefd. SOSY (Overlevenden van zelfmoordjongeren) is een ander programma van SPS.

"Wij zijn een van de 183 centra die deel uitmaken van de National Suicide Prevention Lifeline (1-800-273-TALK), " zegt Weber.

Velvet Thruster heeft een opt-in-campagne gemaakt op www.give2help.com. Hiermee kunnen gebruikers een toezegging doen om de zaak te steunen en Velvet doet de donaties. Dit zal het driemaandelijkse financiële voordeel voor SPS en hun programma's vergroten. Specifieke voorwaarden en details zijn te vinden op haar website. Bezoek de teamwebsite www.spsamerica.org voor details over programma's of doneer rechtstreeks.

Zelfmoordpreventie